Isnin - Jumaat: 8.00 pg - 5.00 ptg

♦ Mengamalkan prinsip kewangan serta perbelanjaan yang berhemah

♦ Mengendalikan dan pelaksanakan tuntutan pembayaran

♦ Mengemaskini buku vot setiap masa bagi mengawal perbelanjaan bahagian / unit mengikut peruntukan yang telah diluluskan

♦ Penyediaan belanjawan

♦ Pengurusan surat-menyurat, sistem fail dan rekod

♦ Menguruskan keperluan perbekalan pejabat

♦ Menyelia keselamatan, peralatan, kemudahan dan kebersihan di sekitar bangunan, jabatan seperti bilik mesyuarat, pantri, lobi laluan masuk utama  pejabat

♦ Menyelia dan memantau pengurusan sumber manusia

♦ Menyedia dokumen rasmi universiti & jabatan

♦ Pengurusan anggaran belanjawan perjawatan

♦ Pengurusan laporan penilaian prestasi staf

♦ Pengurusan aktiviti rasmi jabatan

♦ Melaksana pengurusan aset PTMK mengikut tatacara pengurusan aset dan inventori universiti

♦ Menyediakan laporan berbentuk KEW-PA dan laporan serta statistik lain untuk pelbagai pihak seperti ptmk, jabatan bendahari dan audit. mengawal selia pengurusan aset ICT

♦ Memastikan aset adalah dalam keadaan baik dengan menepati spesifikasi yang ditetapkan semasa penerimaan

♦ Memastikan kemasukan data-data semasa pendaftaran adalah tepat

♦ Penggunaan, penyimpanan dan pemeriksaan diuruskan mengikut peraturan dan aspek-aspek pengurusan harta yang ditetapkan.

♦ Memastikan dan meneliti maklumat penyelenggaraan sentiasa direkodkan serta menyemak secara berkala kesempurnaan penyediaan laporan-laporan aset.

♦ Melakukan pemeriksaan pada fizikal, rekod dan penempatan aset secara berkala sekurang-kurangnya setahun sekali.

♦ Memastikan PTMK tidak menyimpan aset yang tidak digunakan atau diperlukan bagi menjimatkan ruang simpanan di pejabat dengan mengambil tindakan pelupusan

♦ Meneliti kes-kes kehilangan dengan mendapatkan maklumat lengkap daripada staf terlibat.

♦ Mengendalikan perkhidmatan HelpDesk dan memberikan first level support kepada pelanggan Universiti.

♦ Memantau dan memastikan semua aduan yang dibuat kepada Help Desk adalah mengikut polisi dan prosedur sehingga penyelesaian masalah

♦ Menyediakan maklumbalas dan menyemak status aduan dengan pengguna

♦ Merancang dan mengkaji kesesuaian sistem Help Desk dari semasa ke semasa.

♦ Melanjutkan masalah kepada 2nd level support. 

Bahagian Teknologi Maklumat dan Komunikasi, UPNM

Hubungi Kami

Alamat

Bahagian Teknologi Maklumat dan Komunikasi, Universiti Pertahanan Nasional Malaysia Kem Sungai Besi,57000 Sungai Besi, Kuala Lumpur

No Telefon

+603 9051 3400

ICT Helpdesk

Peta Lokasi

Pelawat

003780
Views Today :
Views Yesterday : 1
Views Last 7 days : 88
Views Last 30 days : 711
Views This Month : 38
Views This Year : 2252
Total views : 15351

© 2022 Powered by Bahagian Teknologi Maklumat dan Komunikasi, UPNM. Hakcipta terpelihara.

maxwinbos

maxwinboss

slot deposit 1000

slot gacor

situs slot gacor

toto togel

slot88

https://postcardplace.com/

https://lospiritodelpianeta.it/sito/