Emailkan kepada toner@upnm.edu.my dan berikan butiran seperti nama printer , modal toner , lokasi dan nama staf . Setelah dimaklumkan kesediaan toner, staf diminta hadir untuk mengambilnya .
Anda perlu muat turun borang pemohon pinjaman peralatan sementara di Portal Mycampus staf dan hantar borang ke BTMK setelah diluluskan oleh jabatan staf tersebu.
Pelajar tidak boleh berurusan secara terus untuk meminjam barang . Untuk membuat sebarang pinjaman mestilah dilakukan diatas nama staf yang bertanggungjawab menguruskan barang tersebut.
Terdapat tiga saluran untuk membuat aduan masalah internet :- a) Secara walk in ke PTMK iaitu di kaunter helpdesk. b) Email kepada network@upnm.edu.my untuk aduan masalah rangkaian . c) Hubungi bahagian unit rangkaian di talian 76621057 .
Terdapat tiga saluran untuk membuat aduan masalah internet :- a) Secara walk in ke PTMK iaitu di kaunter helpdesk. b) Email kepada network@upnm.edu.my untuk aduan masalah rangkaian . c) Hubungi bahagian unit rangkaian di talian 76621057 .
Kemungkinan rangkaian internet yang lemah berpunca daripada peranti pelajar itu sendiri , pelajar boleh restart peranti tersebut dan connect WI-FI semula . Jika banyak aduan daripada pelajar-pelajar tentang masalah internet yang lemah , aduan tersebut boleh diajukan kepada pihak PTMK .
Internet (WI-FI) adalah terbuka ( open ) . Untuk mengakses internet buat kali pertama, staf hanya perlu log masuk dengan menggunakan id staf sebagai username dan no ic sebagai password.
Pelajar walk in ke PTMK untuk menukar kata laluan atau pelajar boleh email sokonganweb.ict@upnm.edu.my menggunakan email al-fateh berserta butiran seperti nombor matrik dan nama pelajar.